پرداخت بیش از 24 میلیارد تومان صدقه از سوی همدانی‌ها طی 9 ماه سال
کد خبر: 4190706
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱

پرداخت بیش از 24 میلیارد تومان صدقه از سوی همدانی‌ها طی 9 ماه سال

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان گفت: مردم خیر این استان از ابتدای سال تا پایان آذرماه، 24 میلیارد و 218 میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند.

محمدرسول شیخی‌زاده، مدیر کل کمیته امداد استان همدانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد همدان، محمدرسول شیخی‌زاده، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان، 9 دی‌ماه در سخنانی با بیان اینکه صدقات در 9 ماهه سال نسبت به مدت مشابه در سال قبل با 30 درصد رشد همراه بوده است، اظهار کرد: از ابتدای سال تا پایان آذرماه مردم استان 24 میلیارد و 218 میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند که با توجه به جمعیت استان به‌صورت میانگین هر یک از هم‌‌استانی‌ها مبلغ 13 هزار تومان صدقه پرداخت کرده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان همدان با پرداخت 10 میلیارد تومان بیشترین میزان پرداخت صدقه را داشته است، افزود: در تلاش هستیم تا با تسهیل شرایط پرداخت صدقات برای عموم هم‌استانی‌های عزیز از طریق روش‌های نوین و غیرحضوری، خدمات شایسته‌تری را به نیازمندان ارائه کنیم.

شیخی‌زاده با تشریح روش‌های نوین و الکترونیکی پرداخت کمک‌های مردمی یادآور شد: مردم نیکوکار استان می‌توانند با واردکردن کد #۰81*۸۸۷۷* در تلفن همراه و یا با استفاده از شماره کارت 6037991899696664 به پرداخت صدقات خود اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان ادامه داد: روش‌های جدید با نصب QR کدها قابل پرداخت است که برای مشترکین در حال نصب است و مردم می‌توانند برای تخصیص QR کدها با شماره تلفن 31449218-081 یا مراجعه به دفاتر امداد نسبت به این موضوع اقدام کنند.

وی با اشاره به نحوه هزینه‌کرد صدقات جمع‌آوری‌شده گفت: صدقات جمع‌آوری‌شده برای مددجویان در قالب کمک‌های درمانی، پرداخت جهیزیه، آموزش و امور فرهنگی، کمک به تأمین و تعمیر منازل مسکونی، ایجاد اشتغال و کمک‌های موردی هزینه می‌شود.

انتهای پیام
captcha